koelkastkorf en bestekindeling, waar kopen jullie zoiets?

Ben je op zoek naar, of heb je een Mooie camper, accessoires of onderdelen. Dit is de plek om er aan te komen of juist af te komen.

Moderator: carl runge

Plaats reactie
Ronald53
Berichten: 40
Lid geworden op: za okt 15, 2016 5:49 pm

koelkastkorf en bestekindeling, waar kopen jullie zoiets?

Bericht door Ronald53 »

Hallo,

Ik ben voor onze recente aangekocht Nugget (2012) op zoek naar een koelkastkorf en bestekladeindeling. Ik woon in de kop van Noord Holland, even ten noorden van Alkmaar. Ik heb 3 mogelijke leveranciers in beeld, Poptop, van Tuyl en Global Campers. Niet echt in de buurt allemaal. Hebben jullie nog suggesties voor andere leveranciers? Zijn deze accessoires mogelijk identiek aan die voor andere campers die een Westfalia inrichting hebben?

Groet,
Ronald
Gebruikersavatar
carl runge
Site Admin
Berichten: 405
Lid geworden op: ma sep 17, 2012 10:53 am
Locatie: Emmen

Re: koelkastkorf en bestekindeling, waar kopen jullie zoiets

Bericht door carl runge »

Voor de koelkastkorf zou ik even contact op nemen met Claartje en Ron. Zie: http://www.nuggetforum.nl/viewtopic.php?f=10&t=134

Als je het via het web besteld: ik heb goede ervaringen met de webshop van Poptop.
Vriendelijke groeten,
Carl en Annet Runge
Frank & Dominique
Berichten: 38
Lid geworden op: ma sep 22, 2014 11:34 am

Re: koelkastkorf en bestekindeling, waar kopen jullie zoiets

Bericht door Frank & Dominique »

Poptop campers hebben alles voor de Nugget.
Ronald53
Berichten: 40
Lid geworden op: za okt 15, 2016 5:49 pm

Re: koelkastkorf en bestekindeling, waar kopen jullie zoiets

Bericht door Ronald53 »

Frank & Dominique schreef:Poptop campers hebben alles voor de Nugget.
Ja, die noemde ik ook al in mijn eerste bericht. We hebben daar uiteindelijk ook gekocht. Ik was alleen benieuwd of er nog andere mogelijkheden waren, liefst in Noord Holland. Ik stel me ook zo voor dat die bestekindeling en/of koelkastkorf niet uniek zijn voor de Nugget, Westfalia maakt immers ook andere campers.
Groet,
Ronald
NuggetW
Berichten: 29
Lid geworden op: do jul 23, 2015 10:16 pm

Re: koelkastkorf en bestekindeling, waar kopen jullie zoiets

Bericht door NuggetW »

Hoi Ronald,

Leuk! ik kom ook uit de kop van NH (vlakbij Hoorn/Enkhuizen)
Weinig Nuggets hier in de buurt! goed te lezen dat er in Alkmaar ook 1 rondzwerft ;-)

Inderdaad is Poptop of van Tuyl wel beetje de enige die zulke spullen verkoopt.

Wat ook goed werkt, even aanmelden op het duitse nugget forum (nuggetforum.de) daar is een "vlooienmarkt" waar vaak mooie nugget spulletjes staan.
Rodenugget
Berichten: 3
Lid geworden op: di mar 07, 2017 10:33 am

Re: koelkastkorf en bestekindeling, waar kopen jullie zoiets

Bericht door Rodenugget »

Het is een late reactie, maar misschien wel handig voor andere bezoekers.
Wij hebben een korf gekocht bij de Hema. Een klein wit rekje van gecoat metaal. We hebben aan de zijkanten boven twee extra stukjes plastic gemonteerd en nu hangt hij mooi in zone nugget. En een stuk goedkoper.
Plaats reactie