Ford Transit Nugget 1991 raam hoogdak

Ben je op zoek naar, of heb je een Mooie camper, accessoires of onderdelen. Dit is de plek om er aan te komen of juist af te komen.

Moderator: carl runge

Plaats reactie
frederique
Berichten: 2
Lid geworden op: ma mar 08, 2021 7:58 am

Ford Transit Nugget 1991 raam hoogdak

Bericht door frederique »

Hoi! Onlangs hebben wij een Ford Transit Nugget uit 1991 gekocht. Hier moest veel aan gebeuren en daar zijn we dus ook hard mee bezig. Maar nu missen we een raam dat in het hoogdak zit. Een ervan hebben we, maar de rechter kant mist. Nu heb ik al veel rond gebeld en gezocht op het internet, maar kan ik nergens hetzelfde soort raam vinden. Wij hopen via dit forum wijzer te worden over eventuele product nummers, namen of misschien wel een identiek raam! :) Bijgevoegd een foto van hoe het raampje eruit ziet (niet onze bus). Tot zover ik heb kunnen vinden komen de raampjes het meest voor bij de Ford Transit Frontier. Het raampje heeft een aparte vorm en de afmetingen zijn dan ook 78cm (bovenkant)/83cm (onderkant) bij 20cm hoog. De afmetingen van het gat in het hoogdak zijn 75,5cm bij 12cm en loopt rond i.p.v. rechthoekig..
raam ford 2.jpg
raam ford 2.jpg (31.53 KiB) 4785 keer bekeken
Wij lezen heel graag of jullie meer informatie hebben.

Groet,
Frederique en Wesley
Eiland
Berichten: 75
Lid geworden op: vr okt 02, 2020 8:43 pm
Locatie: Texel

Re: Ford Transit Nugget 1991 raam hoogdak

Bericht door Eiland »

Ook al op Duits Nugget forum gekeken? Onder rubriek "Flohmarkt" of techniek bis 2014 is misschien iets te vinden.
frederique
Berichten: 2
Lid geworden op: ma mar 08, 2021 7:58 am

Re: Ford Transit Nugget 1991 raam hoogdak

Bericht door frederique »

Helaas, tot nu toe nog steeds geen raampje gevonden. Ben bang dat we een raampje op maat erin moeten gaan maken.
Eiland
Berichten: 75
Lid geworden op: vr okt 02, 2020 8:43 pm
Locatie: Texel

Re: Ford Transit Nugget 1991 raam hoogdak

Bericht door Eiland »

Plaats reactie