Verkoop Nugget 2003 met hefdak

Ben je op zoek naar, of heb je een Mooie camper, accessoires of onderdelen. Dit is de plek om er aan te komen of juist af te komen.

Moderator: carl runge

Plaats reactie
kwjacobs
Berichten: 2
Lid geworden op: zo jan 31, 2021 11:26 am

Verkoop Nugget 2003 met hefdak

Bericht door kwjacobs »

Ik verkoop onze camper met hefdak, bouwjaar 2003. Vraagprijs 16.000€. Hieronder de link naar Marktplaats, ik woon zelf in Turnhout (België). Ik neem aan dat de opbouw van deze campertjes iedereen welgekend is, deze is ook origineel en perfect in orde. Bij vragen, laat maar weten :)

https://link.marktplaats.nl/m1961799835

Bouwjaar 2003
Brandstof diesel
2L
5 versnellingen
224000 km
74kW - 100pk
Euro 3
Transit onderbouw
4 + 1 officiële zitplaatsen
Afmetingen: Lengte 4,863m, breedte 1,974m, hoogte met hefdak (gesloten) 2,190m, hoogte met hefdak (open) 2,850m
Nieuwe autoradio met usb, bluetooth, DAB, fm (2021)
Trekhaak
Elektrische ruiten
Getinte ruiten achteraan voor privacy
Elektrische buitenspiegels
Dodehoekspiegel
Reservewiel
Nieuwe batterij (2022)
Nieuwe remmen (2023)
Winterbanden
Originele Westfalia camper inrichting
Ijskast 45L, dubbel gasvuur met spatschermen , gasbidon incl, wasbak met kraantje
Verlichting op meerdere plaatsen
Hoge kast , planken in gemaakt, ook langs achteraan bereikbaar. Onderaan plaats voor toilet
2 kasten voor keukengerief, kruidenkastje, bestekschuif
Grote opbergruimte in de zitbank
Grote opbergruimte onder keukengedeelte
Hefdak : tentzeil met 3 vensters: matras met slaapplaats voor 2 à 3 personen
Bed is opklapbaar waardoor je kan rechtstaan. In keuken gedeelte kan je altijd rechtop staan.
Zitbank op rails om te bouwen tot bed (slaapplaats 2p)
Zithoek : klaptafel, uit te breiden met extra verlengstuk, voorste zetels om te draaien
Boordcomputer : regeling ijskast, water niveau, batterij, verwarming, buitentemperatuur
Binnenverwarming standkachel
Originele gordijnen, maar tevens zelfgemaakte decoratieve verduisteringsgordijntjes (100% verduistering)
Nieuwe handgemaakte stoffen hoes voor zitbank, vuilafstotend behandeld
Achterklep van binnenuit te openen
Huishoudbatterij (2-3 dagen zonder opladen kamperen, verlichting en ijskast)
Winter matten (origineel Ford)
Laminaat gelegd vloer in woongedeelte
Eventueel tegen meerprijs een extra bustent (kan aan zijkant of achterkant gemonteerd worden)
Gezellige luifel
kwjacobs
Berichten: 2
Lid geworden op: zo jan 31, 2021 11:26 am

Re: Verkoop Nugget 2003 met hefdak

Bericht door kwjacobs »

IK merk dat er wel vragen komen over de invoer, dus ik heb 't beetje opgezocht:
Ik laat hem hier keuren voor verkoop, en jij moet hem bij de RDW laten keuren bij aankomst in Nederland, met behulp van dagplaten. De buitenlandse APK is van 12/2022 en die wordt dan overgenomen. De camper is al van 2003, en kampeerwagens zijn slechts 17,5 jaar onderhevig aan BPM. Je moet t nog wel aangeven. Ik wil gerust de auto tot in NL rijden, met mijn Belgische platen, dan kan je het vanaf dan de Nederlandse kant regelen.
Plaats reactie