Westfalia forum Nederland & België

Moderator: carl runge

Westfalia forum Nederland & België

Berichtdoor Bryan N. » Do Jan 03, 2019 9:32 pm

Hallo iedereen,

Mijn naam is Bryan N. de Bruin, ik ben de bedenker en oprichter van Westfalia Forum.
Mijn liefde voor Westfalia liet mij zoeken naar een forum in het Nederlands. Tot mijn verschrikking was deze er niet. Er waren wel onderdelen bij huidige bestaande forums, of merk/type forums. Maar geen specifiek Nederlands talig forum voor alle Westfalia merken. Dit vond ik dan ook erg jammer, hierdoor ben ik het maar gestart. Ik hoop dat ik met alle Nederlandse en Belgische eigenaren en liefhebbers een prachtig forum kan bouwen bomvol met informatie betreffende elke model en ieders wens.

Voel je vrij om een kijkje te nemen op https://www.westfaliaforum.nl

Ik wil Carl de beheerder van dit prachtige Nugget forum bedanken voor deze geweldige mogelijkheid die hij ons maar ook jullie geboden heeft om dit bericht toe te staan voor publicatie. :OK!:

Iedereen is welkom, dus ook al rij je een zelfbouw of een intergraal camper, iedereen mag zich registreren. Hopelijk tot snel op hét Westfalia forum van Nederland & België, dat we er met iedereen er een groots Nederlands forum van mogen maken.

Dank jullie allemaal.
Met vriendelijke groet,
Bryan N.
Eigenaar van WestfaliaForum.nl/be
Bryan N.

Re: Westfalia forum Nederland & België

Berichtdoor Bryan N. » Za Jul 13, 2019 6:51 pm

Het forum heeft afgelopen maand, tot onze spijt een crash ervaren. Dit betekend dat iedereen die zichzelf geregistreerd had voor 10 Juli 2019, niet meer in het database geregistreerd staat. Kort gesproken, opnieuw registreren is dus noodzakelijk om volledige toegang te verschaffen tot het forum.
Met vriendelijke groet,
Bryan N.
Eigenaar van WestfaliaForum.nl/be
Bryan N.

Terug naar Nieuws en aankondigingen