Welke fietsendrager voor Nugget 1998?

Algemene vragen en antwoorden rondom de Ford Nugget.

Moderator: carl runge

Plaats reactie
Rodenugget
Berichten: 3
Lid geworden op: di mar 07, 2017 10:33 am

Welke fietsendrager voor Nugget 1998?

Bericht door Rodenugget »

Beste mede Nuggeteers,

Sinds een maand hebben ook wij een Nugget gekocht. Onze Nugget is mooi rood, komt uit 1998 en heeft een hefdak. We zijn druk aan het bedenken hoe we functioneler kunnen maken en iets huiselijker. Wie de blauwe bekleding bij de licht bruine kastjes met paarse randen, grijze gordijnen verschillende kleuren wanden en een rode buitenkant heeft bedacht????? :lol:

Nu willen we graag een fietsendrager hebben om twee volwassen fietsen en een kinderfiets mee te kunnen nemen. Fiamma heeft geen fietsendrager voor een Nugget uit 1998. Helaas.
Kan iemand mij opweg helpen door te schrijven welke fietsendrager er geschikt is voor een Nugget 1998?
Misschien is er nog iemand die die van hem/haar wil verkopen?

Groeten Daphne
Gebruikersavatar
carl runge
Site Admin
Berichten: 405
Lid geworden op: ma sep 17, 2012 10:53 am
Locatie: Emmen

Re: Welke fietsendrager voor Nugget 1998?

Bericht door carl runge »

Hallo Daphne,

Welkom op het forum.

Hebben jullie een trekhaak? In dat geval zou ik kijken naar een universele fietsendrager die op de trekhaak past. Deze zijn handiger en kunnen meestal meer gewicht dragen.
Fiamma heeft een passende fietsendrager voor een Nugget uit 1998. (http://dutchnomads.com/nl_NL/market/100 ... omaat.html). Ik vermoed model Carry-Bike UL, maar je zou dit even moeten navragen bij een leverancier.
Vriendelijke groeten,
Carl en Annet Runge
Nescio
Berichten: 1
Lid geworden op: ma jul 03, 2017 12:52 am

Re: Welke fietsendrager voor Nugget 1998?

Bericht door Nescio »

Waarom moet het een Nugget-drager zijn?
Wij hebben die er juist afgesloopt omdat er (voor ons) niet genoeg gewicht op kan en gebruiken nu een demontabel fietsenrek. Heel handig, want kan ook op andere auto's.
Plaats reactie