Me even voorstellen

Algemene vragen en antwoorden rondom de Ford Nugget.

Moderator: carl runge

Staal571
Berichten: 11
Lid geworden op: za sep 29, 2018 12:20 pm

Me even voorstellen

Bericht door Staal571 »

Wij zijn Peter en Ria staal en wonen in Hengelo OV
Ik heb me aangemeld op dit forum omdat ik eerst wat mee informatie wil weten/lezen over de Ford Nugget, wij overwegen de aanschaf van een Nugget twijfelen echter nog over de hefdak of hoog dak versie, want ik wil hem ook als normale auto gaan gebruiken.
Momenteel hebben we een mercedes marco Polo uit 2011 ik moet zeggen een fantastische auto met automaat en 6 cilinder maar met voor ons wat nadelen, dus dat zal even wennen worden, maar we zien in de Ford Nugget aan de andere kant veel voordelen met het 2 kamer systeem, zoals de keuken op normale hoogte en te gebruiken als het beneden bed nog in gebruik is of wilt laten liggen zomers als je toch alleen maar buiten leeft , ( dat is bij de marco polo niet mogelijk) dus daarom heb ik me aangemeld om informatie te verkrijgen.
Zit alleen nog met de vraag of en waar we alle spullen (stoelen en tafel en luifel en andere spullen als keggen en enz.) moeten laten omdat er geen ruimte meer is zoals in de marco Polo onder het bed.
Gr Peter
robertnugget
Berichten: 6
Lid geworden op: ma aug 27, 2018 8:40 am

Re: Me even voorstellen

Bericht door robertnugget »

Hoi Peter,

Welkom op het forum. Wij komen van een T4 camper af en hadden dezelfde vragen.
Ook door de 2 kamer indeling hebben wij gekozen voor een Nugget. Een hoogdak.
De camper gebruiken wij ook voor dagelijks verkeer.

Voorheen namen we wat tassen mee en die plaatsten we boven als we ergens stonden.
Nu hebben we voldoende kastruimte om alles in op te bergen, het is een hoogdak.

De stoelen ed. leggen we op de vloer tijdens het rijden. De luifel is een vaste aan de auto.
Als we ergens staan gaan ze toch naar buiten.

Groet Robert
Staal571
Berichten: 11
Lid geworden op: za sep 29, 2018 12:20 pm

Re: Me even voorstellen

Bericht door Staal571 »

Dank je robert voor je reaktie, wij vinden de hoogdak natuurlijk zeer geschikt alleen kan ik hem niet op eigen terein parkeren dus hij moet voor de deur op straat staan, en de plaatselijke APV zegt dat een recreatie voertuig maximaal 3 dagen mag worden geparkeerd, dus onze gedachten gaan toch uit naar een hefdak versie.

Gr Peter
Gebruikersavatar
Audiofiel
Berichten: 236
Lid geworden op: wo sep 11, 2013 10:08 am

Re: Me even voorstellen

Bericht door Audiofiel »

De hefdakversie is uiteraard ook een recreatief voertuig (met als inrichting kampeerwagen). Valt wel minder op, maar sommige BOA's trappen er niet in. ;)
Big Nugget
Staal571
Berichten: 11
Lid geworden op: za sep 29, 2018 12:20 pm

Re: Me even voorstellen

Bericht door Staal571 »

nugget4.jpg
nugget4.jpg (86.87 KiB) 18335 keer bekeken
Het is er van gekomen we hebben afgelopen dinsdag de knoop "doorgehakt" en een Nugget met hefdak gekocht bij de bekende dealer in Brabant hij is Bj. 2017 met 22000 km, in de kleur Titangrey pareleffect metallic en voorzien van de nodige extra accessoires, de levering zal over 3 weken zijn.

Ben in gedachten al bezig om te kijken hoe ik alles zal ""inrichten"" omdat er geen echte bagageruimte is, dus dat zal nog wel even puzzelen worden.
Ik heb de huidige al leeggemaakt en ga nu kijken wat ik allemaal aan overbodig spul bij me had en nog nooit gebruikt heb.

Gr Peter
robertnugget
Berichten: 6
Lid geworden op: ma aug 27, 2018 8:40 am

Re: Me even voorstellen

Bericht door robertnugget »

Dat is een mooie camper, veel plezier ermee!
Gebruikersavatar
carl runge
Site Admin
Berichten: 405
Lid geworden op: ma sep 17, 2012 10:53 am
Locatie: Emmen

Re: Me even voorstellen

Bericht door carl runge »

Ziet er heel mooi uit, Peter :OK!:
Vriendelijke groeten,
Carl en Annet Runge
Molly
Berichten: 14
Lid geworden op: zo sep 27, 2015 11:12 pm

Re: Me even voorstellen

Bericht door Molly »

Wat een mooie camper, gefeliciteerd
Staal571
Berichten: 11
Lid geworden op: za sep 29, 2018 12:20 pm

Re: Me even voorstellen

Bericht door Staal571 »

Molly schreef:Wat een mooie camper, gefeliciteerd

Dank U , kreeg net bericht dat als het goed gaat as zaterdag het kenteken er is en ik hem dan kan ophalen(onder voorbehoud dat de papieren er zijn).

Gr Peter
truus
Berichten: 20
Lid geworden op: zo sep 04, 2016 9:30 pm

Re: Me even voorstellen

Bericht door truus »

Hoi: qua opbergruimte: ik heb in de rails waar de bank op glijdt extra gaten laten boren. Zo kan ik de ank ongeveer 10 cm naar voren schuiven en dan klikt ie vast. Hierdoor heb je tussen de bank en de keuken een ruimte van 10 cm. Daar steek ik de klapstoelen en klaptafel achter. :)
Plaats reactie