Luifel Nugget mk5 en cataloguswaarde

Algemene vragen en antwoorden rondom de Ford Nugget.

Moderator: carl runge

Plaats reactie
Joep
Berichten: 1
Lid geworden op: zo mei 02, 2021 9:16 pm

Luifel Nugget mk5 en cataloguswaarde

Bericht door Joep »

Hallo, ik ben nieuw hier! Ik heb een ford nugget mk 5 met hefdak gekocht en ik heb er 2 vragen over, ik hoop dat iemand me kan helpen.
1) Er zit nog geen luifel op en ik heb al meerdere partijen benaderd of er nog beugels leverbaar zijn om een luifel op te monteren, maar tot nu toe nog geen succes. Hier iemand die me verder kan helpen?
2) Bij de verzekering van de camper moet ik de cataloguswaarde aangeven, maar bij de RDW gegevens is die informatie niet gevuld. Weten jullie waar ik dat kan achterhalen?
Ik ben benieuwd of iemand me kan helpen!
Eiland
Berichten: 75
Lid geworden op: vr okt 02, 2020 8:43 pm
Locatie: Texel

Re: Luifel Nugget mk5 en cataloguswaarde

Bericht door Eiland »

Hoi Joep, beugels weet ik niet, maar wellicht is een tentrail te overwegen. Deze kun je over hele lengte van de bus lijmen (heb ik aan beide zijden gedaan (MK6 HD)) en vervolgens middels een pees, een tent/luifel of doek bevestigen.
hevala
Berichten: 144
Lid geworden op: di jan 21, 2014 8:54 pm

Re: Luifel Nugget mk5 en cataloguswaarde

Bericht door hevala »

Hi Joep. Heb je al bij van Tuyl in Herwijnen geprobeerd. Die heeft een flink aantal luifels gemonteerd. Ook bij onze Nugget met hefdak.
Succes, Henri
Gebruikersavatar
carl runge
Site Admin
Berichten: 405
Lid geworden op: ma sep 17, 2012 10:53 am
Locatie: Emmen

Re: Luifel Nugget mk5 en cataloguswaarde

Bericht door carl runge »

Bedoel je deze :
https://www.poptopshop.nl/a-57573374/fi ... escription

Wij hebben een Nugget met hoogdak en het laten monteren van een nieuwe Fiamma F40 luifel incl. adapters koste ons 10 jaar geleden € 600,-. De westfalia adapters bij de luifel werden eerst op maat gemaakt, omdat deze standaard niet op een Nugget passen. (Op de juiste plaatsen gaten boren :)).
Vriendelijke groeten,
Carl en Annet Runge
Plaats reactie