Nieuw op het forum

Dit is de plek om te laten zien hoe jou Ford Nugget, Ford Transit Euroline van Westfalia, Ford Transit camper, de BigNugget en BigNugget-XL er van buiten en binnen uit ziet.

Moderator: carl runge

Plaats reactie
Pjentruus
Berichten: 1
Lid geworden op: ma mar 26, 2018 1:05 pm

Nieuw op het forum

Bericht door Pjentruus »

We hebben inmiddels onze tweede ford nugget maar zijn nu nieuw op het forum. We kochten een volledig elektrische auto en kwamen toen op het idee dat een kampeerbus daarnaast een goede optie zou zijn.
We zijn begonnen met een hefdak maar na een jaar werd het een vast hoog dak. Hier genieten we inmiddels al weer drie jaar van. We dachten als tentkampeerders dat het hefdak meer kampeerbeleving zou geven. Maar als ik alleen op pad was kon ik vanwege mijn schouderklachten niet goed overweg met het hefdak. Vandaar de inruil.
Nu genieten we erg van altijd dus ook onderweg rechtop te kunnen staan en vinden het een voordeel dat het warmer is omdat we ook graag in het voor en najaar op pad willen. Wat ook een groot verschil is dat het binnen stiller is. Vandaag heb ik de voorjaarsschoonmaak gedaan. Daarna keek ik even naar handige tips en dacht toen laten we ons alsnog aanmelden.
Erg leuk om ieders ervaringen te lezen.

Veel kampeerplezier!
Groet Pieter Jan en Truus uit Nagele
Gebruikersavatar
carl runge
Site Admin
Berichten: 405
Lid geworden op: ma sep 17, 2012 10:53 am
Locatie: Emmen

Re: Nieuw op het forum

Bericht door carl runge »

Welkom op het forum Pieter Jan en Truus!
Vriendelijke groeten,
Carl en Annet Runge
Sandra
Berichten: 4
Lid geworden op: vr mei 11, 2018 10:25 am

Re: Nieuw op het forum

Bericht door Sandra »

Hallo Pieter Jan en Truus,

Wat een leuk verhaal! Ik (en mijn man) zijn ook nieuw op het forum. We wachten nog op onze bestelde Nugget met hefdak die we net als jullie naast een volledig electrische auto gaan rijden. Tijdens het wachten is het leuk om forumitems te bekijken en goede tips te spotten. Wij hopen in de toekomst ook anderen met tips te kunnen helpen.

Veel kampeerplezier gewenst aan alle forumlezers!
Sandra
Plaats reactie