We hebben een voor ons nieuwe Nugget

Dit is de plek om te laten zien hoe jou Ford Nugget, Ford Transit Euroline van Westfalia, Ford Transit camper, de BigNugget en BigNugget-XL er van buiten en binnen uit ziet.

Moderator: carl runge

Plaats reactie
Staal571
Berichten: 11
Lid geworden op: za sep 29, 2018 12:20 pm

We hebben een voor ons nieuwe Nugget

Bericht door Staal571 »

Hoe kan ik dit bericht verwijderen , mijn vrouw had namelijk al iets geplaatst en nu dus 2 x hetzelfde bericht. ??


06102018-006-160x120.jpg
06102018-006-160x120.jpg (31.5 KiB) 9133 keer bekeken
Het is er van gekomen we hebben afgelopen dinsdag de knoop "doorgehakt" en een Nugget met hefdak gekocht bij de bekende dealer in Brabant hij is Bj. 2017 met 22000 km, in de kleur Titangrey pareleffect metallic en voorzien van de nodige extra accessoires, de levering zal over 3 weken zijn.

Ben in gedachten al bezig om te kijken hoe ik alles zal ""inrichten"" omdat er geen echte bagageruimte is, dus dat zal nog wel even puzzelen worden.
Ik heb de huidige al leeggemaakt en ga nu kijken wat ik allemaal aan overbodig spul bij me had en nog nooit gebruikt heb.

Gr Peter
Laatst gewijzigd door Staal571 op do okt 18, 2018 2:01 pm, 2 keer totaal gewijzigd.
Gebruikersavatar
carl runge
Site Admin
Berichten: 405
Lid geworden op: ma sep 17, 2012 10:53 am
Locatie: Emmen

Re: We hebben een voor ons nieuwe Nugget

Bericht door carl runge »

Welkom Peter,

Veel Nugget eigenaren maken een eigen muggenhor. Dit omdat de Westfalia versie best onhandig is met het open- en dicht doen en ook nog eens behoorlijk duur is.
Tijdens het Nugget weekend weer veel muggenhor varianten mogen bekijken.
Vriendelijke groeten,
Carl en Annet Runge
Plaats reactie