Supergoeie Nugget uit 2013 te koop

Dit is de plek om te laten zien hoe jou Ford Nugget, Ford Transit Euroline van Westfalia, Ford Transit camper, de BigNugget en BigNugget-XL er van buiten en binnen uit ziet.

Moderator: carl runge

ibnugget
Berichten: 1
Lid geworden op: ma jun 15, 2020 12:00 pm

Supergoeie Nugget uit 2013 te koop

Bericht door ibnugget »

Beste nuggeteers,

ik ga mijn heerlijke nugget uit 2013 verkopen.

Niet omdat hij niet goed meer is maar omdat mijn kinderen ons voorbij groeien in lengte. De bus wordt te klein voor ons. Het gaat mij erg aan het hart want, zoals jullie waarschijnlijk begrijpen, ik hield van die bus:-)

Het gaat om een nette en krachtige fabrieksscamper Ford Nugget uit 2013.
Gekeurd t/m mei 2021.
Alles erop en eraan. Netjes ingedeeld, kooktoestel en koelkast, slaapplaats voor 4 personen.
Zitplaats voor 5 personen, voorzien van 3punts veiligheidsgordels.

Laatste lichting van de Nugget die het bovengedeelte zo ruim heeft!

Je kunt ermee op een gewone parkeerplek staan dus kunt in de stad of strand, overal eigenlijk, gemakkelijk parkeren.
Wij hebben er veel en ver mee getourd maar ook gewoon weekendjes weg in Nederland.
Even bij vrienden langs, naar het strand, naar een festival, het maakt niet uit.

Inclusief fietsendrager en luifel.

We hebben er met veel plezier in gereden en geslapen. Hij heeft nog geen 100.000 gereden en is in hele goede staat.

Je koopt bij een particulier, en daarom betaal je niet de prijs die je bij een dealer zou betalen.
Dat leek mij wel fijn: dealers geven mij niet het bedrag wat hij waard is en jij betaalt bij een dealer teveel, dus het leek me win win op deze manier.

Ik kan je garanderen dat deze camper piekfijn in orde is.

Wel is het een intensief gebruikte camper, dus er is hier en daar wat lichte beschadiging op bv het aluminium van de plek waar je het bovenbed naar beneden trekt. De besteklade loopt vast als je hem te ver uittrekt (maar niet kapot) en het knopje van het slot aan de binnenkant van de schuifdeur is nooit aanwezig geweest.

Verder geen enkele schade, in topconditie!

Je vindt hem hier:

https://link.marktplaats.nl/m1561220289

Kom gerust kijken en een proefrit maken als je wilt.

Hartelijke groet,

Iris
Plaats reactie