Nieuw hier

Dit is de plek om te laten zien hoe jou Ford Nugget, Ford Transit Euroline van Westfalia, Ford Transit camper, de BigNugget en BigNugget-XL er van buiten en binnen uit ziet.

Moderator: carl runge

Plaats reactie
Frank & Dominique
Berichten: 38
Lid geworden op: ma sep 22, 2014 11:34 am

Nieuw hier

Bericht door Frank & Dominique »

Hallo, wij zijn Frank & Dominique uit Bornem Belgie, beiden reizigers zowel met de camper als met de motorfiets(vooral ik met de motor, sinds onze 2 kinderen).

Rijden nu reeds 2 jaar rond met onze VW T4 Westfalia California "Exclusive" uit 98 met de 2.5 TDI 5 Cylinder met automaat en hebben zo reeds 15.000 Km vakantiekilometers gemaakt met onze"Westy".
En hier wringt het schoentje, dit jaar is de automaatbak op 150.000 Km gereviseerd, en dachten wij onze motor, een BMW R1150 GS/Adventure mee te nemen(kan ik terwijl vrouw en de 2 kids aan het water zitten ééns de omgeving per motor verkennen) maar de combinatie van een automaat, 102 Pk en bergen is niet dat wat ik er van verwacht.
Dus dat werd uitkijken naar een andere buscamper, één voorwaarde hoog dak met vaste slaapplaats, en een recente VW T5 die zijn echt véél te duur, dus had vroeger al is gekeken naar de Nugget, en was wel onder de indruk, en op mijn werk (werk als opvoeder met mensen met een mentale beperking) rij ik haast dagelijks Ford Transit busjes.
Dus daar gingen we naar kijken, en na een zoektocht op mobile.de kwamen wij deze tegen, bouwjaar 6/2010, 84.000 Km en 140 pk met 6 bak in een prachtige staat van onderhoud, enige nadeel geen vast en afgesloten toilet zoals in de California, maar wel een porta potti achteraan in de Nugget, tja, we zijn al 14 jaar gelukkig samen ik en mijn vrouw,dus dat beetje gebrek aan privacy zal wel lukken zeker ;) .
Dus afspraak gemaakt en gisteren naar Aachen, en gekocht, volgende week zondag halen we deze naar Belgie, inklaren, technische controle en inschrijven.
Hopelijk gaat dit ons bevallen en gaan jullie regelmatig ons tegenkomen op dit forum.

Hier een foto, deze zomer genomen in Noorwegen.

Afbeelding

Maar nu moet onze VW nog verkocht worden, het is deze,

Afbeelding

Voila,

Groeten,

Frank & Dominique
Laatst gewijzigd door Frank & Dominique op ma sep 22, 2014 4:14 pm, 1 keer totaal gewijzigd.
Gebruikersavatar
Audiofiel
Berichten: 236
Lid geworden op: wo sep 11, 2013 10:08 am

Re: Nieuw hier

Bericht door Audiofiel »

Gefeliciteerd met de nieuwe aanwinst, Frank & Dominique. Dat jullie maar veel plezierige kilometers mogen maken.

Misschien treffen we jullie volgend jaar op de Nugget Meeting. Dit jaar waren er ook Zuiderburen aanwezig:

Afbeelding
Big Nugget
PixieNessy
Berichten: 3
Lid geworden op: wo mar 09, 2016 3:27 pm

Re: Nieuw hier

Bericht door PixieNessy »

Hallo Dominique & Frank,
Wij zijn landgenoten :P
We wonen in Peutie, Vilvoorde. Mijn man, Yves en ik (Vanessa) en 3 zonen. Bjarne (16), tweeling Remco & Yoran (11).
Zij overnachten in een tent.
Hebben onze Nugget in Fordgarage in Haacht gekocht (november 2013).

Komen jullie ook naar de Nuggetmeeting in september? Deze gaat door 't laatste weekend. In Renswoude, Camping Grebbelinie.
Wij waren er vorig jaar voor de eerste keer bij en hebben ons heel goed geamuseerd.
Tof om zo met een groep mensen te zijn met dezelfde hobby / interesse.

Hopelijk horen we mekaar nog es.

Groetjes,
Vanessa
Plaats reactie