Tafel in achterklep

Hier alle technische dingen rondom de Nuggets

Moderator: carl runge

Plaats reactie
Cornelia20
Berichten: 9
Lid geworden op: wo aug 19, 2020 2:24 pm

Tafel in achterklep

Bericht door Cornelia20 »

Wij willen graag ons kampeertafeltje aan de achterklep bevestigen. Heeft iemand ervaring hiermee? Alle tips zijn welkom.
Groet, Cornelia
Jeroen en Iris
Berichten: 21
Lid geworden op: do jul 16, 2020 8:29 pm

Re: Tafel in achterklep

Bericht door Jeroen en Iris »

Hallo Cornelia,

Bedoel je voor tijdens transport, of dat je de tafel kunt uitklappen als de klep open staat (geen idee hoe dit zou moeten werken ;-) )

Bij onze bus uit 1996 is de achterklep bedekt met een dunne houten plaat. Hier achter zit het metaal van de klep zelf. Als je hier wat op zou willen schroeven (door het hout én metaal) moet je eerst de houten plaat even verwijderen om te zien dat je nergens doorheen boort (kabels o.i.d.). Je zou ook iets kunnen proberen te lijmen, maar onze plaat is vrij fragiel.
Bij ons is er ook niet echt veel ruimte tussen de klep en de kastjes als je klep dicht is.

Maar misschien is dat bij jouw bus anders, maak anders eens een foto.
wim van der meijden
Berichten: 14
Lid geworden op: do jul 01, 2021 3:15 pm
Locatie: Putten (Vel)

Re: Tafel in achterklep

Bericht door wim van der meijden »

Wel een late reactie maar ben zojuist aangemeld als lid.
Ik heb zelf een Ford Nugget van 2019 en heb o.a. een tafel tegen de achterklep gemonteerd. Je moet wel eerst de bedekkingsplaat verwijderen om te zien waar je de bevestigingspunten kunt aanbrengen.
Ik heb een tafeltje van Camp Gear van 61x46cm. Past netjes tussen de kasten bij gesloten klep.
Bevestiging vereist wel de nodige handigheid. Mocht je belangstelling hebben dan kan ik wel wat details doorgeven
Bijlagen
Nugget Tafel achterklep 2b.jpg
Nugget Tafel achterklep 2b.jpg (637.71 KiB) 2986 keer bekeken
Gebruikersavatar
carl runge
Site Admin
Berichten: 408
Lid geworden op: ma sep 17, 2012 10:53 am
Locatie: Emmen

Re: Tafel in achterklep

Bericht door carl runge »

Ziet er netjes uit, Wim. :OK:
Vriendelijke groeten,
Carl en Annet Runge
Plaats reactie