Televisie

Heb je een tip of truc welke je wil delen met anderen of ben je juist op zoek naar een handige oplossing, dan ben je hier aan het juiste adres!

Moderator: carl runge

Plaats reactie
Bramvdkamp
Berichten: 26
Lid geworden op: ma apr 20, 2015 11:20 am

Televisie

Bericht door Bramvdkamp »

Heeft er iemand tv in zijn Nugget? Ik kan niet bedenken waar daar plaats voor is. Graag suggesties.
Gebruikersavatar
carl runge
Site Admin
Berichten: 408
Lid geworden op: ma sep 17, 2012 10:53 am
Locatie: Emmen

Re: Televisie

Bericht door carl runge »

Hoi Bram,

Wij hebben geen TV, maar in Nederland kunnen we op de laptop kijken.

Tijden de laatste Nugget meetingen was iemand met een hele grote TV (Cees en Frederiek van Heiningen). Deze hing opgeklapt onder het bed. Cees gebruikte deze ook om te kunne gamen.
Vriendelijke groeten,
Carl en Annet Runge
hevala
Berichten: 145
Lid geworden op: di jan 21, 2014 8:54 pm

Re: Televisie

Bericht door hevala »

Wij gebruiken een 17" laptop als tv en video.
Tip m.b.t. "uitzending gemist" via het internet: als er wel wifi is, maar met beperkte snelheid; dan kan je m.b.t. de app "gemist downloader" eerst het hele programma downloaden en daarna zonder haperingen bekijken.
Gebruikersavatar
Audiofiel
Berichten: 236
Lid geworden op: wo sep 11, 2013 10:08 am

Re: Televisie

Bericht door Audiofiel »

Wij zetten altijd een losse TV met ingebouwde DVD-speler en DVB-T tuner op tafel (17"). Antenne met magneetvoet door het raam heen en stroom via een 12v aansluiting onder het raam (die ik daar zelf heb gemaakt). Tijdens de rit staat hij bij ons in de hoogste kast.

Een vaste plek is inderdaad erg lastig. Wat ik wel gezien heb is de plek boven de hoofdsteunen van de achterbank, tegen de keuken aan. Maar dan moet je hem wel weghalen als je het bovenbed wilt kunnen gebruiken. Ik heb wel eens gezien dat iemand daar een snelkoppeling/beugel had waarin de TV kon worden gehangen. Is ook een optie.
Big Nugget
eelesnops
Berichten: 9
Lid geworden op: vr sep 09, 2016 7:27 pm

Re: Televisie

Bericht door eelesnops »

Ik heb sinds kort een tv in mijn nugget met hefdak,naar alle tevredenheid.
Ik berg hem op in het kastje naast de schuifdeur.
Zet hem op het tafeltje,antenne op het platte gedeelte boven de stoelen.
Kan zowel op 12v als 230v.
Ontvangst via digitenne,ook in Duitsland en Belgie goede ontvangst.
Plaats reactie