Advies voor onderhoud en reparaties

Heb je een tip of truc welke je wil delen met anderen of ben je juist op zoek naar een handige oplossing, dan ben je hier aan het juiste adres!

Moderator: carl runge

Plaats reactie
ashgard
Berichten: 5
Lid geworden op: ma apr 30, 2018 10:56 pm

Advies voor onderhoud en reparaties

Bericht door ashgard »

Goedemiddag. Ik ben in het vezit van een ford nugget uit 1998. Inmiddels heb ik wel geleerd dat ik die niet bij elke willekeurige garaga kan laten onderhouden. Dus ik vroeg me af of iemand goede garages kent die goed zijn met onderhoud en reparaties aan een nugget uit 98? Ik kom zelf uit leiden, helemaal mooi als het daar in de buurt zit.
Groet
Ashgard
grey nomad
Berichten: 59
Lid geworden op: di jul 19, 2016 9:02 pm

Re: Advies voor onderhoud en reparaties

Bericht door grey nomad »

Wij hebben onze nugget uit 2013 al een aantal jaren in onderhoud bij ford dealer Ardea in Noordwijk en daar goede ervaringen mee.
Bramvdkamp
Berichten: 26
Lid geworden op: ma apr 20, 2015 11:20 am

Re: Advies voor onderhoud en reparaties

Bericht door Bramvdkamp »

Kent nog iemand een goede garage voor onderhoud in de buurt van Utrecht?
Gebruikersavatar
Audiofiel
Berichten: 236
Lid geworden op: wo sep 11, 2013 10:08 am

Re: Advies voor onderhoud en reparaties

Bericht door Audiofiel »

Ik liet het onderhoud aan de Nugget altijd doen bij Ford Crum in Houten. Een aantal techneuten daarvan werkten ook in camperonderhoud bij Camper Centraal in hetzelfde gebouw voor dat werd opgeheven. Uiteindelijk kan iedere deugdelijke garage het motorisch gedeelte onderhouden, dat hoeft niet per se bij een camperdealer. Bij de merkdealer hebben ze er bovendien meer verstand van.

Voor onderhoud aan het campergedeelte ben je dan natuurlijk wel aangewezen op een camperdealer, of je moet het zelf doen.
Big Nugget
Koopmans
Berichten: 7
Lid geworden op: di aug 27, 2019 5:19 pm

Re: Advies voor onderhoud en reparaties

Bericht door Koopmans »

Garage Jitze Hoogterp in Oosterwolde fr. Is ook een prima adres.
Plaats reactie