Plankjes in de hangkast zelf maken

Heb je een tip of truc welke je wil delen met anderen of ben je juist op zoek naar een handige oplossing, dan ben je hier aan het juiste adres!

Moderator: carl runge

Plaats reactie
RKL
Berichten: 3
Lid geworden op: vr mei 15, 2020 3:51 pm

Plankjes in de hangkast zelf maken

Bericht door RKL »

Hallo allemaal,
Wij hebben een Nugget uit 2016 en daar zit een handige hangkast in, rechts van de keuken. Ik zit eraan te denken om er 1 of 2 plankjes in te maken, dat is net wat handiger dan een grote kast. De vorm van de kast is echter best bijzonder met alle hoekjes en de twee deuren. Is er misschien iemand die een tekening heeft zodat ik zelf iets kan maken van hout of plexi-glas (als dat laatste tegenwoordig nog te krijgen is...).

Groeten, Ronald
Onze trots is onze Nugget uit 2016, wat een pk's :D
Gebruikersavatar
Audiofiel
Berichten: 236
Lid geworden op: wo sep 11, 2013 10:08 am

Re: Plankjes in de hangkast zelf maken

Bericht door Audiofiel »

Ik zou eens zoeken op het Duitse Nugget forum, daar staan ook (bouw)tekeningen op van de planken.
Big Nugget
deRobster
Berichten: 1
Lid geworden op: wo jul 08, 2020 8:50 pm

Re: Plankjes in de hangkast zelf maken

Bericht door deRobster »

Ik zit aan hetzelfde te denken. Heeft iemand al tekeningen boven water weten te krijgen?
Ik ben niet zo bekend met het Duitse forum en mijn Duits is ook niet zo best.
hevala
Berichten: 144
Lid geworden op: di jan 21, 2014 8:54 pm

Re: Plankjes in de hangkast zelf maken

Bericht door hevala »

Hi Ronald,
Hierbij een link naar het Duitse Nuggetforum. Bij item 36 kan je de pdf's downloaden van plankjes voor het type na 2014
https://www.nuggetforum.de/forum/umbaut ... 4?start=35

Voor liefhebbers van extra plankjes voor andere Nugget bouwjaren. Zie item 76.

https://www.nuggetforum.de/forum/13-umb ... =70#125372

Veel succes,
Henri
Theoverkamman
Berichten: 17
Lid geworden op: do jul 18, 2019 11:04 am

Re: Plankjes in de hangkast zelf maken

Bericht door Theoverkamman »

Heb zelf in deze kast ook drie plankjes gemaakt van trespa. Inderdaad erg handig, en naar mijn idee beter dan een hangkast. Onze Nugget is van 2012. Voor wie op de Duitse site het niet kan vinden: stuur mij even een PB met je adres er in. Dan teken ik ze even over op papier en stur je de mallen op.
Plaats reactie