Nugget meeting 2020

Moderator: carl runge

Kolderiekie
Berichten: 5
Lid geworden op: zo jul 05, 2020 4:07 pm

Re: Nugget meeting 2020

Bericht door Kolderiekie »

Erg jammer, maar wel de juiste beslissing denk ik. Wij hebben nog geen Nugget en wilden hier wat gesprekken voeren en kijken naar en leren.over Nuggets. Volgend jaar zullen wij er dan waarschijnlijk bij zijn met onze eigen Nugget.
Mocht er nog een kleinere groep iets gaan doen, mijn vrouw en ik zouden graag even.komen kijken.
Greetz Karel.
Gebruikersavatar
carl runge
Site Admin
Berichten: 405
Lid geworden op: ma sep 17, 2012 10:53 am
Locatie: Emmen

Re: Nugget meeting 2020

Bericht door carl runge »

Hoi Karel,

Je kunt eventueel bij eigenaren op bezoek gaan om wat informatie op te doen. Met name als je het type/bouwjaar weet zijn er vast eigenaren die je informatie willen geven. Bij ons in Emmen kun je zeker langskomen. Die van ons is uit 2004.
De indeling van voor 2000 en na 2000 verschilt nogal.
Vriendelijke groeten,
Carl en Annet Runge
Kolderiekie
Berichten: 5
Lid geworden op: zo jul 05, 2020 4:07 pm

Re: Nugget meeting 2020

Bericht door Kolderiekie »

Hallo Carl,
Ik begrijp nu dat de keuken bij de types van voor 200 achterin staan en na 2000 de keuken vrij staat en naar de achterkant gericht? Ik denk dan toch dat ik het type wil van 2000 of later, we willen er veel mee gaat zien, praktische indeling is dus erg fijn. Ook gaan we voor een hefdak, we gaan er namelijk ook privé mee rijden, twee auto's zien we niet zitten. Erg aardig dat we eens mogen komen kijken, wij willen dat zeker graag eens komen doen.
Greetz Karel
ONORA
Berichten: 2
Lid geworden op: di sep 24, 2019 8:37 pm

Re: Nugget meeting 2020

Bericht door ONORA »

Respect voor deze beslissing
ONORA
Berichten: 2
Lid geworden op: di sep 24, 2019 8:37 pm

Re: Nugget meeting 2020

Bericht door ONORA »

Uitstekend verwoorde beslissing.
Jaco
Berichten: 9
Lid geworden op: vr aug 23, 2019 5:01 pm

Re: Nugget meeting 2020

Bericht door Jaco »

Het is een goede beslissing. Laten we hopen dat er snel een goed vaccin klaar is en dat wel volgend jaar het kunnen vieren.
Jelma
Berichten: 1
Lid geworden op: za apr 20, 2019 4:33 pm

Re: Nugget meeting 2020

Bericht door Jelma »

Waar zou de meeting dit jaar plaats vinden? Zijn er nog deelnemers die op eigen gelegenheid gaan dat weekend? Self-supporting en Corona- proof natuurlijk.
grey nomad
Berichten: 59
Lid geworden op: di jul 19, 2016 9:02 pm

Re: Nugget meeting 2020

Bericht door grey nomad »

Hoi Carl & Annet,
Al enig zicht op het al dan niet doorgaan van onze 10e Nugget meeting in 2021 (de lustrum bijeenkomst)?
Groet, Hans
Plaats reactie