Alleen "nuggets" en afgeleiden

Hier kan je alles kwijt over hoe het forum werkt en eventuele verbeterpunten

Moderator: carl runge

Plaats reactie
Kemperke
Berichten: 1
Lid geworden op: zo okt 21, 2012 9:52 pm

Alleen "nuggets" en afgeleiden

Bericht door Kemperke »

Goedemorgen, ik ben Hans en rij al enkele jaren een op basis van de Transit gebouwde camper.
Ik kom hier terecht vanuit "camperforum" waar verwezen werd naar dit forum als forum " ook voor alle op basis van een Transit gebouwde campers".

Misschien dat ik een en ander niet goed begrepen heb maar een opbouw van In mijn geval TEC op basis van chassis-cabine van Transit valt daar toch ook onder?

zou dit zo zijn dan blijkt dat nog niet echt uit de naam van het forum en ook niet uit de titels van de verschillende onderdelen van dit forum. Bijvoorbeedl: Techniek hoek
Hier alle technische dingen rondom de Nuggets

Zou dit niet zo zijn, ook dan wens ik jullie succes met dit forum en zal het bij tijd en wijle volgen.

Groet,

Hans
Gebruikersavatar
carl runge
Site Admin
Berichten: 405
Lid geworden op: ma sep 17, 2012 10:53 am
Locatie: Emmen

Re: Alleen "nuggets" en afgeleiden

Bericht door carl runge »

Hallo Hans,

Natuurlijk ben je hier van harte welkom! Het forum is opgezet door een Nugget eigenaar als specifiek Nugget forum, vandaar de naamgeving en alle verwijzigen. Na enige tijd kregen we de eerste deelnemer met een niet Nugget transit-buscamper. zie ook: http://www.nuggetforum.nl/viewtopic.php?f=5&t=11 . We hebben toen gesteld dat het forum ook voor op transit gebouwde campers toegankelijk moet zijn.

Door technische problemen is het forum enige tijd weer opnieuw gestart en daar waar nodig kunnen we nu nog wel aanpassingen doen aan naamgeving.

Wel blijft het feit dat de meeste deelnemers een Ford Nugget bezitten en dat een aantal onderwerpen ook Nugget specifiek zullen zijn. Maar dit zal mogelijk ook voor op Transit gebouwde TEC campers gelden. En mogelijk dat in de toekomst zich meer TEC bezitters zich zullen melden.
Vriendelijke groeten,
Carl en Annet Runge
transit

Re: Alleen "nuggets" en afgeleiden

Bericht door transit »

Foto's van de Tec-transit???
Plaats reactie