Mijzelf even voorstellen

Moderator: carl runge

Plaats reactie
Kolderiekie
Berichten: 5
Lid geworden op: zo jul 05, 2020 4:07 pm

Mijzelf even voorstellen

Bericht door Kolderiekie »

Hallo nugget lovers,
Mijn naam is Karel en samen met mijn vrouw Renate heb ik vroeger een Bedford buscamper gehad en een aantal caravans.
We hebben nu een tuinhuisje waar we de hele zomer in wonen, hierbij willen we nu een Nugget kopen met een hefdak, hiermee gaan we dan dagelijks rijden en in de wintermaanden lekker de warmte opzoeken, ik ben 62 en ben nu, na 44 jaar klaar met werken. We hopen hier veel te leren, leuke contacten te maken en verheugen ons al op het eerste treffen als wij onze Nugget hebben.
Greetz Karel.
hevala
Berichten: 144
Lid geworden op: di jan 21, 2014 8:54 pm

Re: Mijzelf even voorstellen

Bericht door hevala »

Hi Karel & Renate.
Welkom op dit forum. We hebben onze Nugget met hefdak nu zo'n zes jaar met veel plezier. Sinds mijn pensionering is de Nugget ook onze dagelijkse auto. In 2019 hebben we in totaal ruim 5 maanden in de Nugget geleefd. Waarvan 3 wintermaanden een rondje Italië. Dat ging prima dank zij het drie kamer concept van de Nugget. Omdat we daarbij bijna nooit op campings of luxe camperplaatsen stonden ben ik wel blij met mijn ruimte benuttende verbouwingen en het feit dat we het voorlaatste type (2006(?)-2013) hebben; want die is net wat groter (want hoekiger) dan het laatste type.
Henri & Hansje
Kolderiekie
Berichten: 5
Lid geworden op: zo jul 05, 2020 4:07 pm

Re: Mijzelf even voorstellen

Bericht door Kolderiekie »

Hallo Henri & Hansje,
Dat klinkt goed, wij willen er ook lekker op uit en dan met name van Oktober tot April. Prettig om te horen dat dit dan waarschijnlijk de juiste keuze is qua camper, de Volkswagen Westfalia met hefdak vinden wij net iets aan de kleine kant.
Maar ik ben nog niet helemaal thuis in de Nugget wereld, wat is drie kamer concept.
Greetz Renate en Karel.
Gebruikersavatar
carl runge
Site Admin
Berichten: 405
Lid geworden op: ma sep 17, 2012 10:53 am
Locatie: Emmen

Re: Mijzelf even voorstellen

Bericht door carl runge »

Het type vanaf 2000 wordt het 3 kamer concept genoemd. Dit omdat de keuken, zit gedeelte en slaap gedeelte verschillende ruimtes zijn. Vanuit de keuken kun je via de achterklep zo naar buiten stappen. In de Nugget tot 2000 zit de keuken ook achterin, maar het keukenblokje zit tegen de achtterklep en moet je via de schuifdeur naar buiten. Hier een aantal foto's van onze Nugget uit 2004. http://www.annetencarlrunge.nl/?page_id=50
Vriendelijke groeten,
Carl en Annet Runge
Kolderiekie
Berichten: 5
Lid geworden op: zo jul 05, 2020 4:07 pm

Re: Mijzelf even voorstellen

Bericht door Kolderiekie »

Ah, duidelijk, die keuken die naar voren is geplaatst vinden wij ook erg praktisch. Vooral omdat we dan lekker samen achter de camper kunnen eten en overal makkelijk bij kunnen.
Prachtige foto's van jullie camper trouwens, ziet er super uit hoor.
Plaats reactie