Tafel tegen achterklep

Heb je een tip of truc welke je wil delen met anderen of ben je juist op zoek naar een handige oplossing, dan ben je hier aan het juiste adres!

Moderator: carl runge

Plaats reactie
wim van der meijden
Berichten: 14
Lid geworden op: do jul 01, 2021 3:15 pm
Locatie: Putten (Vel)

Tafel tegen achterklep

Bericht door wim van der meijden »

Ik heb mijn campingtafeltje tegen de achterklep bevestigd (zie foto). Hij past precies tussen de kasten links en rechts; tafeltje dubbelgevouwen is 61x46cm.
Om de bevestiging aan te brengen is wel een goede dosis dhz-vaardigheid benodigd. Het is o.a. nodig de deurbekleding (zwarte plaat) te verwijderen om de juiste bevestigingspunten te vinden.
Ik heb standaard alu profielen gebruikt. Aan de bovenzijde zijn ook twee afstandsbussen benodigd omdat de behuizing van de ruitenwisser uit steekt.
Bijlagen
Tafel tegen achterklep
Tafel tegen achterklep
Nugget Tafel achterklep.jpg (554.49 KiB) 2537 keer bekeken
Tafel tegen achterklep
Tafel tegen achterklep
Nugget Tafel achterklep 2b.jpg (637.71 KiB) 2537 keer bekeken
SabineArnhem
Berichten: 4
Lid geworden op: ma mei 01, 2023 1:35 pm

Re: Tafel tegen achterklep

Bericht door SabineArnhem »

Hoi, ter info, ik heb mijn tafel op deze manier vastgezet, staat niet in de weg tijdens dagdagelijks gebruik Nugget. Vraagt geen verdere aanpassingen, dan plaatsen van 2 zuignappen (Obelink) en aanschaf bagagespin (lengte 60cm). Bij aankomst op camping haal ik de tafel sowieso als 1 vd eerste zaken eruit. De zuignappen gebruik ik dan aan de buitenkant vd Nugget voor ophangen andere items (jassen, handdoeken, afvalzak etc).
Bijlagen
0290AE99-1D8A-4800-A79D-0520FBFF25AD.jpeg
0290AE99-1D8A-4800-A79D-0520FBFF25AD.jpeg (67.91 KiB) 728 keer bekeken
Plaats reactie